Skiskyting og Nordiske grener

onsdag 27. februar 2013

Nr 5 og nr 6 er ferdig! Melder inn nr 7 :o)

Nr 5 blei ferdig for to kvelder siden, og blei fotografert i hui og hast i går morges... Først nå ser jeg at lappen med "Sportsglede" mangler! De er allerede levert, så jeg får ikke tatt nytt bilde med lappen inkludert. Håper de blir godkjent likevel....

 Og her er nr 6 ferdig! Lekende lett å strikke, og veldig artig. Gjorde om littegrann- sånn at det skulle passe meg bedre. Tydelig og greit mønster, og varm og god vest. (Litt vel varm nå, gitt...)

Og her melder jeg inn prosjekt nr 7. 
Dette skal bli et rundstrikka skjerf, som jeg skal gi bort i gave. Dette er raskt arbeid, så det rekker jeg nok med god margin. Og jeg putter på et halvt nøste Hexa i tillegg til de på bildet, oppdaga at jeg hadde en rest- og vil gjerne bruke opp det her.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar